Reaper kommer tillbaka! (kanske)




Hej alla Reaper fans där ute.
Har sökt runt lite  nu om reaper, Om spekulationerna att det ska sluta sändas eller om det ska komma en säsong 2. Men har uppkommit ett antal inlägg att säsong 2 kommer börja sändas i Januari 2009. Säsongen kommer då bestå av 13 avsnitt, sen om detta är korrekta uppgifter kan jag inte lova. Men det är bara att hålla tummarna och hoppas säsong 2 kommer ut ( gör jag iallafall ). För det finns ju en del obesvarade frågor sen sista avsnittet ur säsong 1. Men så fort info kommer ut om säsongs start och spoilers kommer det läggas upp på sidan.

Mvh Christoffer

Kommentarer
Postat av: adde

Jag har iaf signat upp mig på en lista som kräver att de ska sändas fler och att de ska komma en säsong 2.. Kommer inte ihåg adressen men sök lite så hittar ni den.. ;)

2008-09-27 @ 04:50:57
URL: http://www.addestyle.se
Postat av: Henrik

Hej Hej gillar dej som skribent.

problemet är väl det att du måste ha mer inlevelse i det hela. men förstår din läggning pga hur texterna är skrivna . mvh en finsk karl från finska vinterkriget

2008-09-30 @ 00:25:55
URL: http://uglypeople.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback